tirsdag 25. januar 2011

Hvitt på hvitt



Blir litt dårlig med blogging om dagen, men det er ikke så mye å ta bilde av når alt står stuet bort i diverse kroker... I går kunne vi endelig flytte tilbake møblene på stua, og jeg kunne plassere og pynte litt igjen:)


Ja, jeg har gått til anskaffelse av en lysestake til fra Tine K :P Tenker fremdeles på den tredje, men Mari-skålen jeg fikk av snille Kjersti passer perfekt med lys i! Tusen takk =)


Jeg er strålende fornøyd med det hvite gulvet så langt, og har mange nye ting på innkjøps-/ønskelisten:) I dag startet arbeidet med gang og kjøkken, så malingslukten er så absolutt til stede!

Ønsker alle sammen en fortsatt fin tirsdagskveld =)

6 kommentarer:

  1. Det ser kjempelekkert ut! Hva synes Tussi om maling? Den ene av pusene mine pleier å tråkke oppi når jeg maler småmøbler, så er det små hvite potespor bortetter gulvet...

    Hilsen fra Britt

    SvarSlett
  2. Kjempefint!
    Du er så heldig som har fått hvite gulv!
    Jeg har også lyst på hvite gulv, men mannen er skeptisk på å male parkett, siden vi ikke har tenkt å bli i denne leiligheten for alltid. Tenker på fremtidige kjøpere han... :/
    Men jeg har vist han bildene av gulvene deres og han synes det var kjempefint. Kanskje det får han på gli;)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ser flott ut, Marte! Blir spennende å se det "live". Fint at skålen kan brukes til flere ting!

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har. Kom tilfeldigvis over den, og har allerede lagt meg som følger!! :)

    SvarSlett
  5. Heia:) utelig kjekk blogg:) lurte litt på hvordan dere gikk frem når dere malte gulvet?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails