tirsdag 11. januar 2011

Hus i mørket


Blomster blir en stor del av interiøret på denne årstiden, friskt og vårlig!


Ellers synes jeg pynting i huset er vanskelig i slike mellomperioder. Gleder meg til nyhetene begynner å dukke opp i butikkene!


Hus som lyser opp stuen på mørke vinterkvelder er aldri feil :) 
Disse er fra Bruka Design og fåes kjøpt hos Lille Martine på Byhaven i Trondheim.

Tusen takk for så mange hyggelige kommentarer de siste dagene, kjempekoselig :D

Nå er det leggetid her, go'natta =)

3 kommentarer:

  1. Takk for svar inne hos meg!
    Du har det jo så fint uansett! men er enig at det er en vanskelig tid å pynte og stelle på! og så er det så mørkt og dystert! heldigvis blir det litt lysere for hver dag nå fremover..
    Legg gjerne ut flere bilder fra hjemmet ditt! Liker stilen din! og Tussi er bare helskjønn.. Hadde masse katter da jeg var liten! men de ble påkjørt en etter en..så til slutt orket vi ikke mer.. snusfs, og klarte ikke ha flere katter lengre..

    SvarSlett
  2. Jeg er så enig! Jeg er IKKE fornøyd med NOEN tablåer hjemme nå.. alt er liksom... feil! Og mørkt... Tror jeg må ta meg en skikkelig ryddings i helga, og lysne litt på pønten! :)

    SvarSlett
  3. Fine blomster Marte :) Blir artig med syforening neste uke!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails