mandag 27. desember 2010

Marius Maileg



Guttemaileg'en min fikk også julegave i år, en Mariusgenser!


Det er mamma som har strikket, og det behøvdes så absolutt i dette kalde været!

I dag har vi vært på en liten byrunde, måtte sjekke ut julepynt på halv pris ;) Kjøpte en julekrybbe fra Sia som jeg har siklet etter lenge! Bilder kommer senere :D

Ellers blir det mye trykking på den nye Mac'en for tiden! Det er så herlig å slippe og vente i ti-femten minutter for å få åpnet Photoshop ;)

Ha en fin 3. juledag-kveld alle sammen!

9 kommentarer:

  1. So cute! Your blog is adorable & so creative!!!! xx

    SvarSlett
  2. Ååå hjelpes, så skjønn med den lille Marius-genseren ♥ Jeg elsker de genserne der og ønsker meg veldig en slik selv, hihi...

    Gøy med julepynt på salg!

    Ha flotte romjulsdager;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Dette må jo være den ultimate gaven til min lille Mrius. Sååååå skjønn! ♥

    SvarSlett
  4. Nææææh, så søt a gitt!!! Den kledden virkelig!!! Fine maileg!! :)

    SvarSlett
  5. å herlighet så skjønn!
    fin blogg!

    SvarSlett
  6. hehe den var jo bare skjønn:) Mariusgenseren er jo vakker i seg selv, og veldig skjønn på mailegen:)

    Romjulshilsen fra Thea

    SvarSlett
  7. Herligheten, SÅ SKJØNN!!! <3

    Kos deg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  8. Hei....Kan du fortelle meg hvor du får bestillt Maileg katalogene....Hadde blitt kjempeglad for det.

    Mvh Nina Merete

    SvarSlett
  9. Hei Marte!
    For en nydelig blogg du har :)
    Har du mønster på denne mariusgenseren ? Elsker Maileg <3

    Hilsen Silje

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails