torsdag 23. desember 2010

Julepyntet gjesterom/kontor


Alle rommene i huset er selvfølgelig pyntet :)


Ettersom Tussi fikk seg et nytt juletre i år, havnet hans gamle på skrivebordet mitt. Med rosa pynt og en Maileg-kanin i toppen skle det rett inn =)


Gjesterommet/kontoret vårt er herved klart til den store dagen, og allerede i natt har vi overnattingsgjester her inne. Kjempekoselig =)

Ettersom vi skulle få besøk ble alt gjort klart i dag, så morgendagen skal bare nytes!

God natta-klem :)


6 kommentarer:

  1. Artige og koselige bilder Marte;)

    Ønsker deg og dine en riktig God Jul - nyt dagene og kos dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei Marte
    Så koselig det var her ♥ kjempekoselig gjesterom, helt sikkert på at gjestene sover godt her ♥ Koselig julepyntet hjemme hos deg også, kjempe søtt pepperkakehus… tror jeg må lage meg et slikt neste år. Sist jeg hadde det var jeg 9 år tror jeg :)) Å Tussi var bare rå-stilig i vinterkåpa si ♥♥♥ Ønsker deg en riktig * God Jul * kos deg masse samme med dine… Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Riktig koselig hos deg..og en flott blogg du har...
    ha en riktig go jul...
    klem klem

    SvarSlett
  4. Så fint det ble og en morro detalj med den lille maileg-kaninen i toppen. Den skled jo rett inn :)

    Ha en fin jul med dine kjære ❤

    SvarSlett
  5. Så koselig du har gjort det!
    Ønsker deg en god jul Marte.
    Juleklem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  6. Ååå, så fint da!! Skikkelig smakfult julehus ja med bare koselige mennesker og et dyr i ;) Hihi!!

    Kos deg med lillejulaften snuppa! Gla i deg!

    Juleklem til dere fra alle oss :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails