mandag 26. desember 2011

Late dager


Jeg hadde store planer om å legge ut et god jul-innlegg, men tiden strakk aldri til. Håper derfor dere alle har hatt noen strålende dager med familie, gode venner, herlig mat og avslapning. Vi feiret selve julekvelden hjemme hos oss med koselig besøk, og jammen ble svoren sprø i år også! Under treet lå det kjempemasse fint og jeg fikk blant annet et Canon 550D-kamera :) Endelig kan jeg også bruke speilrefleks til å dokumentere interiøret :D

Foreløpig er det Tussi som har fått gjennomgå som fotomodell, huset er nemlig rimelig rotete med gaver, godis og julepapir som flyter... (Se bare spisebordet på bildet under).


Ønsker alle en fortsatt fin julehøytid, den er heldigvis ikke over ennå :)

5 kommentarer:

  1. For et nydelig pyntet tre :) Ønsker deg en fortsatt fin romjul.
    klem Jane

    SvarSlett
  2. Fint tre:-)
    Koselige late dager her også!

    God jul!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Marte;)
    Så bra du har hatt en kos julekveld;)
    Og for en flott gave da, GØ>Y;)
    Jeg fikk min etterlengtede Kitchen Aid, og ble jublende GLAD;)

    Syns ikke det var MYE rot hos dere, hihi, men noe blir det jo i julen;)
    Nå har jeg bare lyst og pakke den bort jeg, og rydde ut all julepynten og pynte med alt det nye fine;)
    Men får vel vente litt til;)

    Ha fortsatt fine juledager;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Vakker jul du har, også et 550D kanon det da! Grattis :)

    SvarSlett
  5. Er visst mange bloggedamer som har fått nytt fotoutstyr til jul, inkludert meg selv. Love it!!
    Flott pyntet juletre dere har!

    Nyt dagene og kos deg masse!
    KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails