onsdag 23. november 2011

Vi er i gang!


Pyntingen har såvidt begynt, men den store julepyntedagen er i morgen!
Foreløpig har vi hengt opp lys rundt bjelken på kjøkkenet, en stjerne av kvist er laget og nissejenta fra Maileg har fått seg en kjekk kjæreste med vest og briller 


Simen lager i skrivende stund en benk som vi skal ha i gangen, hurra!
Etterpå skal juleeskene ned fra loftet så alt ligger til rette for en glimrende dag i morgen :)

Ha en koselig onsdag alle sammen, om en måned er det lillejulaften!



11 kommentarer:

  1. Ååh så koselig, gleder meg til å se både benk og jule styling :)
    Her begynner vi ikke før på lørdag, det gleder jeg meg til :)
    Kos deg med pyntingen :) Klem Elisabeth Cesilie

    SvarSlett
  2. Det hørtes herlig ut.. Kan ikke vente til mine juleesker skal ned fra loftet til helga:-)

    Kos deg med pynting i morgen!

    SvarSlett
  3. Så koselig :) Gleder meg til å se hvordan huset blir julepynta. :)
    Skal begynne så smått til helga jeg også. Gleder meg

    Finfin kveld til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  4. Så fint det ble med lysslynge rundt bjelkene!

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har så fin bjelke... og så fint du har pyntet den med lys :)
    HERLIG tid vi er inne i nå.
    Gleder meg til å følge med deg videre frem mot jul.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Så fint du hadde det på kjøkkenet, og det var jo dritskjønt med de mailegene...
    Klem Linn

    SvarSlett
  7. Så koselig med en makker til Mailegfrøkna;)
    Ønsker meg de store jeg og ♥
    Lekkert kjøkken!

    Kos deg med pynten i morgen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. så gøy med en spesiel julepynte dag.fun fun.blir sikkert kjempe koselig. liker lysene rund bjelken..ha en fin kveld

    SvarSlett
  9. Så flott:)lurer litt på hvor du har fått tak i det flotte bildet av reinen/hjorten som du har på hylla?det var helt nydelig:):)
    Klemz:)

    SvarSlett
  10. Takk for tilbakemelding:)vil gjerne ha reinsdyrbildet på mail. litjmor172@hotmail.com.
    tusen takk for hjelpa.Ha en finfin dag.klemz:)

    SvarSlett
  11. Lykkedag hos dere i dag kan jeg tenke.... ser deg for meg når juleeskene kommer ned fra loftet!! Kos deg... gleder oss til å feire jul med dere!! Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails